Global Rebranding Mastery: Holcim, BorgWarner and NTT – From Concept to Logistics

Consulting Creation & design Logistics & order fulfillment Production
Holcim, BorgWarner, and NTT are global brands that entrusted us with comprehensive rebranding services. As part of our collaboration, we created unique collections of promotional products that reinforced each company's new image.

Dlaczego

01

Rebranding to kluczowy moment w historii każdej firmy, który wymaga spójnej i efektywnej komunikacji wizualnej. Współpracując z globalnymi klientami, takimi jak Holcim, BorgWarner i NTT, naszym zadaniem było zaprojektowanie pełnej koncepcji merchu, który pomoże zakomunikować nową tożsamość marki. Zajmowaliśmy się doradztwem, kreacją, produkcją oraz logistyką tych projektów, dostosowując każde rozwiązanie do specyfiki i potrzeb danej firmy, jej pracowników, klientów i biur.

Jak

02

Kreacja i doradztwo

Naszym pierwszym krokiem było zrozumienie nowej tożsamości marki każdego z klientów, a następnie doradzenie, jak najlepiej przenieść te wartości na produkty promocyjne. Wspólnie z zespołami marek analizowaliśmy, jakie produkty najlepiej oddadzą charakter ich firmy i będą efektywnie wspierać rebranding. Na podstawie tej analizy, dobieraliśmy konkretne elementy – od rodzaju i stylu produktów, przez wybór odpowiednich materiałów i kolorystyki, aż po zastosowanie logotypów i grafik. Naszym celem było nie tylko stworzenie estetycznie spójnego merchu, ale także produktów, które są praktyczne i mogą być wykorzystywane w codziennej działalności firmy.

Projektowanie i sourcing

Kiedy już ustaliliśmy kierunek, zaczęliśmy pracę nad wizualizacją koncepcji. Tworzyliśmy pełne projekty graficzne oraz katalogi z pomysłami, które w czytelny sposób przedstawiały nasze propozycje klientom. Każdy produkt był starannie dobrany i wizualnie dopasowany do nowego wizerunku marki. Kolejnym etapem było wybór odpowiednich dostawców, którzy byli w stanie spełnić wymagania dotyczące jakości, terminowości i spójności kolorystycznej. Wiemy jak ważna jest odpowiednia kolorystyka projektów i przeniesienie właściwego odcienia logo na nośniki brandu. Ostateczny wygląd grafiki na produkcie jest wypadkową dobrania odpowiedniego odcienia, wyboru techniki znakowania i precyzji naniesienia oraz materiału nośnika.

 

W brandowaniu produktów mamy kilkunastoletnie doświadczenie, więc wiemy, co się sprawdza, gdzie są ryzyka związane z kolorem czy wielkością projektu. Starannie wybieramy też sprawdzone produkty, mając pewność, że idealnie odwzorują kolorystykę z brandbooka klienta. Na tym etapie ściśle współpracowaliśmy z producentami, kontrolując każdy etap produkcji, aby upewnić się, że wszystko przebiega zgodnie z planem.

Koordynacja zamówień i produkcji

Wielu z naszych klientów działa w różnych krajach, co oznacza, że musieliśmy precyzyjnie zarządzać zamówieniami na szeroką skalę. Skoordynowanie zamówień dla kilku oddziałów w różnych lokalizacjach wymagało szczególnej uwagi na logistykę i terminowość. Dbaliśmy o to, aby każdy produkt, niezależnie od miejsca produkcji, był zgodny z wytycznymi dotyczącymi jakości i designu. Zespół delivery kontrolował każdą partię produktów dostarczanych na nasz magazyn, od początkowych prototypów po końcową dostawę, zapewniając, że całość spełnia nasze wymogi i będzie dostępna na czas u klientów.

Logistyka i fulfilment

Nasza praca nie kończyła się na produkcji i współpracy z dostawcami – zarządzaliśmy także pełną logistyką dostaw do wielu krajów jednocześnie. Zadbaliśmy o konfekcjonowanie produktów, ich bezpieczne opakowanie oraz dostawę do biur, oddziałów i klientów końcowych w różnych lokalizacjach. Proces ten został zcentralizowany, co pozwoliło naszym klientom zaoszczędzić czas i zasoby, zwłaszcza w zakresie administracji zamówień.

 

Nasze podejście do logistyki umożliwiło także rozliczanie zamówień w sposób przejrzysty i zorganizowany, co było szczególnie istotne dla firm działających na międzynarodową skalę. Dzięki temu, mogliśmy zaoferować jedno rozliczenie, podzielone na różne kraje i spółki, co znacząco uprościło proces fakturowania. Tego typu podejście stosujemy przy wielu klientach, zachowując pełną elastyczność w podejściu do procesu rozliczania. W tym zakresie w pełni dostosowujemy się do potrzeb i procesów po stronie klienta: odnośnie do akceptów dokumentów, ich oznaczania (numeracja, kody, numery PO, MPK, itd.) jak i terminów fakturowania.

Co

03

W efekcie nasza współpraca z Holcim, BorgWarner i NTT przyniosła spójne i wysokiej jakości kolekcje produktów promocyjnych, które skutecznie wsparły proces rebrandingu w firmach. Klienci zyskali pełną obsługę, od doradztwa po logistykę, co pozwoliło im skupić się na wdrażaniu nowego wizerunku, mając pewność, że każdy etap projektu jest dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Centralizacja zamówień, optymalizacja procesów oraz automatyzacja logistyki zaowocowały znaczną oszczędnością czasu i kosztów, a także pełną spójnością wizerunkową w wielu oddziałach na całym świecie.