Kolekcja nośników marki do kampanii EB dla Budimex
Dlaczego
Budimex to jeden z liderów w branży budowlanej w Polsce i jedna z największych spółek giełdowym w naszym kraju. Kluczowym celem naszego projektu było wsparcie wizerunku firmy oraz wyróżnienie jej w sektorze, przede wszystkim wśród pracowników i ambasadorów marki.
Przygotowaliśmy koncepcję i pełną kolekcję merchu, która nie tylko podkreślała silną tożsamość marki, ale także miała na celu budowanie zaangażowania wśród kluczowych z punktu widzenia strategii EB interesariuszy. Istotnym elementem była promocja Budimex jako atrakcyjnego pracodawcy, co w dłuższej perspektywie miało zmniejszyć rotację pracowników i przyciągnąć najlepsze talenty z rynku.
Jak
Zaangażowanie kreatywne
Naszym pierwszym krokiem było stworzenie key visuala dla całego projektu, mając na uwadze wypracowaną przez firmę strategię Employer Brandingową. Zajęliśmy się kompleksowym opracowaniem typografii, ilustracji oraz ikon, a także zaprojektowaniem unikalnego logo, które stanowiło trzon identyfikacji wizualnej marki Budimex. Wszystko to miało na celu wzmocnienie spójności wizerunkowej firmy.
Dodatkowo, przygotowaliśmy serię inspirujących haseł, takich jak „Trochę nas zamurowało”, „Następna stacja Budimex” oraz „Dopnij wagon doświadczeń z Budimex”, które budowały zaangażowanie, nadawały projektowi unikalny charakter i były spójne z profilem działalności klienta.
Dobór produktów i logistyka
Kluczowym elementem było stworzenie kolekcji produktów, które nie tylko prezentowały spójny design, ale również były praktyczne i atrakcyjne dla odbiorców. Nasze doświadczenie w projektowaniu i produkcji merchu, w oparciu o spójne kolekcje czy zestawy, pozwoliło na idealne dopasowanie przedmiotów, które odzwierciedlały wartości i kulturę Budimex.
Zadbaliśmy również o procesy magazynowania, konfekcji i wysyłki, aby produkty bezpiecznie i terminowo trafiły do odbiorców. Etapy te również stanowiły nie lada wyzwanie, z uwagi na rozproszone oddziały i jednostki terenowe Budimex.
Co
Rezultatem naszych działań była pełna kolekcja produktów, która spotkała się z pozytywnym odbiorem wśród pracowników i ambasadorów Budimex. Zadbaliśmy o każdy szczegół – od spójności wizualnej po efektywną logistykę. Produkty nie tylko podkreślały profesjonalizm firmy, ale również wzmacniały więź pracowników z marką, co bezpośrednio przyczyniło się do zwiększenia ich zaangażowania. Dzięki temu Budimex wyróżnił się w branży, a projekt ten pomógł firmie w budowaniu silniejszego zespołu i promowaniu pozytywnego wizerunku wśród nowych talentów oraz ambasadorów marki.
To przedsięwzięcie udowodniło, że poprzez przemyślane działania kreatywne i efektywne procesy logistyczne możemy znacząco wpłynąć na wizerunek naszych klientów, wspierając ich w realizacji długoterminowych celów w zakresie strategii EB. Kompleksowe projekty to z jednej strony ogromne wyzwanie, ale z drugiej: możliwość wykazania się naszego zespołu na każdym z jego etapów, które mają wpływ na doświadczenia odbiorcy.